سلام خانوما اسهال شدن از علائم زایمانه؟؟؟

۲ پاسخ

اره من روزی ک‌زایمان کردم صبحش اسهال شدم بی دلیل عصرش معاینه شدم‌دردام شروع شد ۳ صب زایمان کردم

اره عزیزم ب همراه علائم دیگه

سوال های مرتبط

مامان کارن🥹👼🏻💖 مامان کارن🥹👼🏻💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی
مامان ابوالفضل 🩵 مامان ابوالفضل 🩵 ۵ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی