اینم حنای روز اول تابستون دخترم

تصویر
۶ پاسخ

چرا حنا میذاری کنجکاو شدم دلیلشو بدونم

ای وای به احترام امام حسین میگذاشتی بعدازمحرم وصفر

حنا رو چقدر خیس دادین من اولین بارمه بلد نیستم و اینکه شب بزاریم فرق نداره که دخترم الان خوابه

همینجوری میزاری؟ یا دلیل خاصی داره

عی خدا
چی ناز شده 😍

اینم حنای پاش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سامین 👦سلین👩 مامان سامین 👦سلین👩 ۳ سالگی