۱۵ پاسخ

من شنیدم هستن تو حاملگی پریود شدن یه بار یه آزمایش هم بده

منم بار هاا برام این انفاق افتاده که بیبی هاله ولی پریود💔

خیلیا تو بارداری پریود هم میشن..حتما برو دکتر صحبت کن

بارداری شیمیاییه

حتما آزمایش بده بعد برو دکتر اگه باردار باشی دکتر برات دارو میده

مهم نیس
منم سر بارداری دومم پریود بودم بیبی زدم مثبت شد رفتم ازمایش دادم و سونو رفتم ۷ هفتم بود😂

عزیزم به احتمال زیاد بارداری شیمیایی داشتی

سلام عزیزم من که می‌دونم آزمایش ندادی🫡🫡🥴
باید آزمایش می‌دادی تا می‌فهمیدی بارداری یا نه

سلام
منم ماه پیش با سه روز تاخیر تستم مثبت شد ولی فرداش پری شدم 😔
این ماههم شش روز تاخیرم تست زدم هر دوتا خطش پرنگه همون لحظه ام میافتع ،ولی تا نری آز ندی مطمئن نمیشه آدم

حاملگی شیمیایی داشتی

این مثبته کاملا مشخصه آزمایش توتکرارکن یابروسونو

تو توضیح خود بی بی چک ها هم نوشته هاله یعنی منفی صورتی هر دو باید پر رنگ باشه 😔

عزیزم مثبتت کاذب بوده

منم بیبی چکم مثبت شد ولی آزمایشم منفی

واقعا ؟؟به بی بی چک هم نمیشه اعتمادکردشایدپریودنباشه آزمایش دادی

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آمین و آرن مامان آمین و آرن روزهای ابتدایی تولد