وقنی بچهاتون خوابن چجوری آروغشو میگیرین؟


فرزند پروری

۴ پاسخ

رو پهلو بذارش

همه اینطورن نمیزنن

من تازگیا دیگه وقتی خوابه حدودا ۱۵دقیقه عمودی نگهش میدارم ولی وقتی ببینم خوابش سبکه اگه عمودی نگهش دارم بیدار. میشه رو سطح شیب دار میخوابونم ۱۵دقیقخ ای که شیر برنگرده چون بچه من هیچ وقت وقتی خوابه آروغ نمیزنه

آروم بلندش میکنم البته بیشتر وقتا هم نمیزنه وقتی خوابه
می‌زارمش زمین اگ‌نق زد بلندش میکنم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی