خانوما صبح زایمان کروم شیدم‌مثل آبه چیکارکنم بچم سیرمیشه

۵ پاسخ

آغوزه اولش باید بمکه
معده ش کوچیکه سیرمیشه خیلی براش مفیده

بزار بچه همونو بخوره بعد کم کم شیرت میاد
سیرابی هم خیلی خوبه برای زیاد شدن شیر

معده بچه الان دقیقا اندازه یه گیلاس فقط گنجایش داره همین شیرت کافیه. واسش

همون بذار بخوره قطعا واسه ش خوبه

سیرنمیشه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی
مامان هدیه های خدا❤️ مامان هدیه های خدا❤️ ۸ ماهگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی