توسن دخترمن البالومجازه؟؟

۳ پاسخ

آلبالو ترش و اسیدیه الان معدشو داغون میکنه.

رفلاکسیه

بله اگه ریفلاکس نداره مجازه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان 🪽لَـیان🪽 مامان 🪽لَـیان🪽 ۱۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی