۱۴ پاسخ

من خیلی وقته میدم

من از هشت ماهگی بهش میدم

منم خ وقته میدم

الان زوده

من‌میدم

من میدم‌بهش‌مشکلی‌نداره

چجوری میدید وقتی هنوز خوب دندون ندارن چجوری میجوون پسره من هنوز دندون نداره دوس دارم غذای سفره بدم خودشم راغبه ولی دندون نداره

منم یک هفته اس غذای سفره میدم دیگه

من از ۷ماهگی دادم

نه بده من خیلی وقته میدم

من از ۹ماهگی غذای سفره دادم الانم ماشالا خیای خوش اشتها وخوش غذاس

من خیلی وقته میدم 😅

من خیلی وقته میدم

من میدم دکترش اجازه داد

سوال های مرتبط