۳ پاسخ

بچه ی من تبش پایین نمیومد دوروز بستری شد معلوم شد سرما خورده

اگه تب رو نمیتونی پایین ۳۷/۵ بیاری برو بیمارستان کودکان شهرتون سرخود دارو نده

بدن شویه کن استامینوفن فایده نداره پاراکید بده البته به نظرم یه زنک بزن تو کلینیک کودکان شهرتون تا درست راهنمایی کنن

سوال های مرتبط