۵ پاسخ

ساید لقاح داره صورت میگیره

اگه گرگرفتگی هم دارید انشاالله باردارید
چون من همینطوری بودم سر دخترم متوجه شدم باردارم

منم اینجور البته روز ۱۱امپول آزاد سازی هستم

من ماهی که باردار شدم اینجوری بودم😬🙈

طبیعیه هروقت دلش بخاد میاد نامرد

سوال های مرتبط