۶ پاسخ

من دوماه بعد اقدام میکنم از الان تو پریودی بخورم؟

ببخشید مگه نمیگن رازیانه هورمون زنانه داره حتی تو پریود واسه زنها خوب نیس بخورن
و مردها هم که اصلا نباید بخورن چون هورمون زنانه داره

ممنون میشم اگ دستورشو هم بگی گلم

سلام از چند پریود تا چند بخوریم

فقط اولین شب اقدام دمنوش قاصدک بخوریم ؟

سلام گلم از چند پریودی تا کی بخوریم میشه بگی

سوال های مرتبط

مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان روژمان مامان روژمان هفته سی‌وهفتم بارداری