۳ پاسخ

عزیزم کی میگه دستکش نپوشید؟ من که تا دو ماهگی همیشه دستکش میپوشیدم، بچه نمیدونه که چکار می‌کنه هم ممکنه دست کنه توی چشمش هم ممکنه با ناخن صورتش رو خراش بده یا حتی چشمش رو.

طبیعیه از من انگار میخواست چشماشو دربیاره

اسیب نمی‌بینه عزیزم طبیعیه اکثر بچه ها اینجورین ولی دستشو بعد هربار عوض کردن بشور ک آلود نباشه

سوال های مرتبط

مامان نازنین و رضا مامان نازنین و رضا ۶ ماهگی