من بچه اولم طبیعی شد و دومی سزارین شدم
از طبیعی بینهایت راضیم
سزارین جونم داره میره ۸روزه
من سزارین بودم نه بهتراز طبیعیه البته هرکی ممکنه ی نظری داشته باشه
هر دو تا مسیر سختی دارن مهم اینه استانه دردت چقدره بعضیا مستونن تحمل کنن دیگه درد داره
عزیزم من دوتا سزارین داشتم
اصلا اذیت نشدم اما تا یه هفته شیاف استفاده می کردم
سزارین اجباری هستی؟
وای با این تعریف ها من ترس برم داشت .من سزارین اجباری ام واقعا آنقدر بده سزارین 😥😥
من سزارین شدم و راضیم فقط بعدش مراقبت بیشتر میخواد دیگه چون جراحی میشی باید بیشتر استراحت کنی
من درد طبیعی کشیدم سزارین شدم
اون سری ک باز میشه درد جای بخیه امون آدم میبره ولی مسکن میزنن دیگه تا ده روزم دولا باید راه بری
من رعایت نکردم زود بلند شدم ی قسمت بخیه ام باز شد چهارتا بخیه دیگه زدم
باید تو سزارین خیلیییییییییییی مراعات کنی حداقل ده روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.