اینجا کیا ۳۶ هفته سزارین شدن???????????

۲ پاسخ

سلام عزیزم خوبی
من ۳۷ سز اورژانسی شدم بخاطر شرایطی ک داشتم آنزیم کبدم بالا رفته بود

فکر کنم فقط موارد ارژانسی

سوال های مرتبط

مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۳ ماهگی