کیا اینجا جفتشون قدامیع بریچ بود سزارین شدن

۶ پاسخ

چند هفته سونو دادی که بریچ بود؟

من🙃♥️

نی نی منم بریچ هس میگم ای کاش تا آخر اینطوری بمونه سزارین بشم

برای من قدامی بریچ بود
ولی الان چرخیده 😂😂🤦🏻‍♀️

ببین مطمئن باش تو سز میشی چون بچه بریچ حالا هر جفتی باشی

کاری ب جفت نداره
بریچ سزارینه

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان دلسا و سامیار مامان دلسا و سامیار ۱ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی تو دلی مامان نی نی تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری