کیا بچه اولشون طبیعی بود بعدی رو سزارین آوردن بریچ بوده؟؟؟

۴ پاسخ

من بچه اولم طبیعی
دومی و سزارین میخام بشم
انشاالله که بشه

من بچه اولم طبیعی بود ولی دومی و میخام سزارین بشم چون طاقت طبیعی ندارم

دقیقا من بچه اولم طبیعی زاییدم و کلا لگنم خیلی عالی بود ماماها کیف کرده بودن بعد بچه دومم بریچ بود مجبور به سزارین شدم

خواهر من اینجوری بود اونم فقط بخاطر اینکه بچه مدفوع کرد

سوال های مرتبط