من بچه اولم طبیعی
دومی و سزارین میخام بشم
انشاالله که بشه
من بچه اولم طبیعی بود ولی دومی و میخام سزارین بشم چون طاقت طبیعی ندارم
دقیقا من بچه اولم طبیعی زاییدم و کلا لگنم خیلی عالی بود ماماها کیف کرده بودن بعد بچه دومم بریچ بود مجبور به سزارین شدم
خواهر من اینجوری بود اونم فقط بخاطر اینکه بچه مدفوع کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.