من دارم پول میدم ک برم سزارین بعد میگی رایگان 😹😹
الان طبیعی ها میان میگن ما باز سر طبیعی اوردن غرور هم دارند کلی توهین میکنند به مادرای سزارینی البته بعضیا ولی پولشو داشتن میرفتن سزارین
خیلی سخته سزارین طبیعی ۵ساعت یا ۷ ساعت درد میکشی تموم من از ساعت ۳شب بیمارستان بودم از ساعت ۱۱ صبح دردم یکم زیاد شد ساعت ۱هم زایمان کردم ساعت ۱۲ خیلی دردش زیاد شد دیگه ولی به محض بچه اومد آروم شد دلم و کمرم ولی بچه ک دنیا اومد و جفت کشیدن بیرون و بخیه هام زد دکترم دیگه تموم شد و میتونستم بچم بغل کنم و بوسش کنم خیلی خوب بود ولی اونایی ک سزارین بودن نمیتونستن نه چیزی بخورن ن بچه میتونستن شیر بدن یا بغل کنن حتی نمتونستن برن دشویی ولی من انقدر راحت بودم همه چی خوردم و همه کارهام خودم میکردم
من از اولش با شرط اینکه سزارین بشم ،تصمیم ب بارداری گرفتم ، از شیوه ی زایمان طبیعی و معاینه و ... خوشم نمیاد وگرنه هرکی از راه میرسه میگه طبیعی بهتره اما من ترجیحم بخیه شکم هست تا واژن 🥴
من رو مخ شوهرمم هزینه کنه برم سزارین
رایگان بود با کله میرفتم🤣
😂😂الان طبیعی هم گرونه ماما همراه و اپیدورال خودش اندازه پول دکتر میشه
البته بیمارستان نمیدونم هزینش فرق داره تو طبیعی یا سزارین
من اگه همه چی محیا باشه تو خصوصی با ماما همراه و اپیدورال طبیعی زایمان میکنم
البته هم طبیعی هم سزارین قطعا و حتما درد میکشه ادم بلاخره داری مادر میشی
سزارین الان این همه گرون شده قبلا اینجوری نبود
من هم پولشو دارم هم بیمه تکمیلی دارم ولی نمیرم
من
قراره اختیاری برم سزارین
پولشو دارم ولی انتخابم طبیعی عه🫠
رایگان هم نباشه میرم😂
من که ایشالا میرم خصوصی که فقط سزارین بشم
من به هر طریقی😂
سزارین بترین نوع زایمانه بنظر من دوبار طبیعی زاییدم اینقدر درد نداشت که یبار سزارین شدم حالام از هرچی بارداری بچه بهم میخوره با این عمل سزارین😑
من رایگان یا غیر رایگان
منکه نمیرفتم😁
من
🤚🏻🤚🏻🤚🏻🤚🏻🤚🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.