عزیزان کیا تو ۳۷ هفته سزارین شدن؟

۲ پاسخ

من ۳۷هفته و پنج روز زایمان طبیعی بدون آمپول فشار داشتم

من ٣٦ هفته زايمان كردم

سوال های مرتبط

مامان هانی ندا مامان هانی ندا ۱۰ ماهگی