بستنی زیر ۲ سال میگن ندین
میوه رو عیبی نداره مثلا سیب😂😂
بستنییییییییی؟
همش ک قنده چرا باید ب بچه۴ ماهه بدی
زوده هنوز عجله نکنه ایتقدرازت میخواد قول بشتنی بگیره ان شاالله😂😂
همه بچه ها هر چی بخوریم یا حتی هرچی دستتمون باشه میخوان بگیرن بزارن دهنشون، بخاطر خوردن نیست، مواد غذایی رو نمیشناسه بچه مزه رو نمیشناسه بچه اصلا نمیدونه بستنی چیه، یه کاغذ هم بگیری جلوش میخود بزاره دهنش، بستنی قند شدید داره زیر دوسال ممنوعه، ممکنه حساسیت زا هم باشه
خیر.
بستنی من میدم قرار نی یک بستنی کامل بخوره .
ولی بزار ماهش بالا تر بشه بده از۵ماه شروع کن
موز و میوه های که له بشه
نه اصلا و ابدا تا یه سالگی حداقل
میوه جوجه ات خیلی کوچیکه
سیب یا گلابی
۶ ماه به بعد هندونه. گیلاس. هلو و اینا با تست حساسیت
الان که خیلی زوده ۴ماهشه
بستنی هم قند داره
هم سرده
هم شیرش ممکنه به بچه نسازه
هم مواد افزودنی
هم اگر کاکائو داشته باشه کافیئن داره
ولی من یه بار می خوردم بچم ناجور نگاه می کرد ، البته بچم شش ماهش بود خیلی خیلی کم گذاشتم روی لبش که فقط بچشه
اینم چنان مالاچ مولوچ می کرد😁
همه ی میوه های شیرین و کاملا رسیده رو میتونی بدی به مقدار کم تست سه روزه بگیری،بجز میوه های اسیدی مثل پرتقال نارنگی کیوی و توت فرنگی که بالای ده ماه بده
خیلیییی زوده عزیزم😑
هنوز زوده گلم
حالا یه ذره اگه حساسیت نداره بمال دهنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.