سلام برای رفلاکس چه داروهایی میدین به بچتون چه دوزی

۵ پاسخ

منم ۴ بار دکتر دادم دارو هاشون جواب نمیداد آخرین دکتر امپرازول و فاموتیدین داده با شیر خشک نان ای آر یکم بهترش کرده

فاموتیدین داده دکتر، ۲ روز پیش شروع کردم ولی از خوابش و گریه های کمترش مشخصه که تاثیر داشته...

امپرازول داده دکتر خداروشکر خیلی جواب داد

برای رفلاکس دخترم چندتا امتحان کردم، فقط اس امپرازول پودری میساخت بهش
اوایل فقط صبح بود، دیگه از 3 ماهگی که اعتصاب شیر کرد، دکتر براش صبح و شب تجویز کرد

من بی بی کر میدادم تاثیر نداشت
دیشب پدیا لاکت خریدم ببینم خوبه یا نه

سوال های مرتبط