به دلم افتاده ماه دیگه باردار میشم😕

۹ پاسخ

من همش تو دلم میگفتم من تا تیر ماه باردارم 1تیر تستم مثبت شد😂

منم ماه دیگه سفت و سخت میخوام اقدام کنم😁

ایشالا که میای خیلی زود خیر بارداریتو میدی عسل😍

انشالله به حق این شب های عزیز همه منتظران زودتر به حاجت هاشون برسن

ان شاالله عزیزم.منم دوروزدیگه موعدمه وبه دلم افتاده باردارم.ولی هیچ علامتی ندارم ....🥲

منمم انشالله همگی

ان‌شاالله

ان شاءالله ک به حق این شب های عزیز باردار بشی🤲

انشاالله ب امید خدا

سوال های مرتبط

مامان جوجومیشم مامان جوجومیشم قصد بارداری