خانما تشک بازی خوبه برای دخترم بگیرم؟

۳ پاسخ

عصای دست منه عالیه از دو ماهگی میذارم
فقط رنگ خنثی نگیریا هرررچی رنگی رنگی تر باشه بیشتر سرگرم میشه بچه

نه من که استفاده نکردم

من‌دخترم تا حدود ۴ ماهگی تو تشک بازیش میموند و بازی میکرد یعنی خوشش میومد
الان چون غلت زدن یاد گرفته نمیمونه توش

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣❤️ مامان جوجه رنگی🐣❤️ ۱۰ ماهگی
مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۴ ماهگی