توروخدا تاپیک قبلمو بخونین😭😭😭😭



#شیرخشک #پوشک

تصویر
۱۰ پاسخ

وقتی شعور نداره چه توقعی میشه داشت ازش،ادمی ک عقل تو سرش نیست جای بحث نداره،ناراحت نباش گلم،کار خوبی کردی خودتو کنترل کردی،دهن ب دهن نشو باهاش،فقط از ته دلت بسپرسش به خدا،خدا خودش بلده چیکار کنه
روح پدرت اتفاقا د ارامشه ک جوابش ندادی،چرا بلید از تو ناراحت باشه،جواب ابلهان خاموشیست

برو جرش بده

عموتم همراهش شده؟؟

جواب ابلهان خاموشیست اره کاش خونه ی مامانت رو جابه جا کنید دیگه اون موقع نمیبینش

کاش میشد خونه مامانتو جابجا کنه فامیل بد خودش بده چ برسه همسایه هم باشه

اگه پشتش نگیره چیکار کنه سومیه دیگه ولش میکنه میره چه عمویی داری تو اینکه سر سه زن خورده حتما خیلی سنشم بالاس ولی عقلش کجاس چطور دلشون امد برادر خودش فوش بده

خدا ب خیر که

اصلا اهمیت ندید بزار تو خماری خودش بسوزه کسی که حسادت و فوضولی بقیه رو داره خیلی در عذابه یه خواب راحت نداره احمقه

سرچی اخه همینجوری بیخودی؟

چ آشغالهایی پیدا میشنا🫥🫥

سوال های مرتبط

مامان آیلین🥰 حسین مامان آیلین🥰 حسین ۲ سالگی
مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری