انبه میتونم به دخترم بدم؟
برای یبوست بد نیست؟

۵ پاسخ

والا من یه ذره دادم اصلا دوست نداشت تفش کرد🤦‍♀️، تو اینستا دیدم که به بچه ها میدن دیگه نمیدونم مجاز هست یا نه

شربت انجیر امتحان کردی؟

دخترای من واکنش شدید میدن به انبه حتما تست کن ی کم

از ۶ماهگی مجازه
و ملین هست
درواقع درمان یبوسته

حساسیتش بالا نیست انبه؟🧐
من حس میکنم گرم و سنگینه ندادم

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه ۱ سالگی
مامان آقا کارن 🍓 مامان آقا کارن 🍓 ۱۲ ماهگی
مامان nika مامان nika ۹ ماهگی
مامان ماهورا🦋🌈 مامان ماهورا🦋🌈 ۱ سالگی
مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۸ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۹ ماهگی