پسرمنم رفلاکس داره بمیرم برای بچه هایی که رفلاکس دارن نه خواب دارن نه خوراک🥲🥲پسر من خوراکش خوبه ولی اصلا نمیتونه بخوابه
بردم فوق تخصص گوارش کودکان بهش نکسیوم داده و بایوکید و بیبی کر
من تو تاپیکات بهت گفته بودم رفلاکسه پسر منم دقیقا اینجوری بود
رفلاکس پنهان بوده؟؟؟؟
چه دارویی ؟ اسمش چیه؟
ولی بدون تا ۴ماهگی اوج میگیره
بعدش کم کم بهتر میشه
انشاءالله زودی خوب میشه نگران نباش😘😘
عزیزم ب امیدخدا با همین داروبهترمیشه.
براهمین وزن نمیگرفت بچم*
برا همین چی نگرفته بود ؟
بچه منم رفلاکسداره
پیش کدوم دکتر بردینش
ان شا...که خوب بشه اروم بشه طفلکیا
عزیزم میشه علایمشو بگی ؟دقیقا چجوری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.