۱۰ پاسخ

پسرمنم رفلاکس داره بمیرم برای بچه هایی که رفلاکس دارن نه خواب دارن نه خوراک🥲🥲پسر من خوراکش خوبه ولی اصلا نمیتونه بخوابه
بردم فوق تخصص گوارش کودکان بهش نکسیوم داده و بایوکید و بیبی کر

من تو تاپیکات بهت گفته بودم رفلاکسه پسر منم دقیقا اینجوری بود

رفلاکس پنهان بوده؟؟؟؟

چه دارویی ؟ اسمش چیه؟
ولی بدون تا ۴ماهگی اوج میگیره
بعدش کم کم بهتر میشه

انشاءالله زودی خوب میشه نگران نباش😘😘

عزیزم ب امیدخدا با همین داروبهترمیشه.

براهمین وزن نمیگرفت بچم*

برا همین چی نگرفته بود ؟

بچه منم رفلاکس‌داره
پیش کدوم دکتر بردینش

ان شا...که خوب بشه اروم بشه طفلکیا
عزیزم میشه علایمشو بگی ؟دقیقا چجوری بود

سوال های مرتبط