۷ پاسخ

شاید آروغ داره.یا گشنش نیست بزار آروم بشه هنگامی که داره می‌ره چرت بهش بده
یا دماغش گرفته قطره بریز سدیم کلراید یا قطره منتول بزن رو لباسش.

آروغ داره بزن اگر خوب آروغ نمیزنه دارو کولیک یا آب جوشیده سرد شده بهش بده تا آروغ خوب بزنه

رف
ریفلاکس داره ک نمیخوره منم همینجوریه الآنم همینجوریه🤧😂 برا شیرخوردنش داستان داریم...عکسشو بزار خببببببببب دلم ضعف رفت براششششش🥺

دلش درد میکنه

رفلاکس داره من ک کیندوزول میدم

ممکنه رفلاکس باشه بچه من اینجوری بود دکتر دارو رفلاکس داد خوب شد

پستونک نمیگیره؟

سوال های مرتبط