۱۱ پاسخ

بله من بودم

من انتی 60،70 درصد احتمال پسر داد
چندشب پیش هنوز 14 هفتم پر نبود ی جای دیک رفتم معتبر تره سونو دادم برای طول سرویکسم گفت جنسیتش کاملا مشخصه و پسر بود
برای من این اتفاق نیافته فعلا خداروشکر 😅

بله خودم

دقیقا به من تو ان تی گفتن ۷۰درصد پسره ولی انومالی دختر شد😅

بله من

بمن اول گفت دختره بعد گفت ممکنه پسر باشه به پسرم میخوره
انومالی دختر بود

به من احتمال داد پسره تو انومالی هم پسر بود

من تا ۷ماهگی بهم گفتن پسر ۸ماهگی سونو دادم گفتن دختر تازه جایی ک سونو دادم خیلی دقیق وخوب بود..بنده خدا خودشم شوک شده بود😂😂😂

من
من گفتم ۸۰ درصد پسر
سونو‌ تعیین جنسیت گفت دختره

بله خواهر من

پسر تغییر نمیکنه

سوال های مرتبط