آره ویزیت میگرفت دکترم از همه برا مشاوره
ن مشاوره رایگان بود برا من
طالب زاده مشاوره رایگانه
اره چون عکسم مینویسن یادمه ویزیت دکترم از جاهای دیگه کمتر بود
سمانه جون رامیار فرزان برو شما که رشت هستی من خیلی کاراشو دیدم کارش تمییزه
فک کنم آره
بله . بسلامتی میخوای عمل کنی ؟
زمان من
مشاوره رایگان بود
من پیش یه دکتر میخوام برم که عکس بدی هزینه میگه و همونجا مشاوره میتونی بشی رایگان، تازه همونجاام وقت عملتو میزاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.