خانما ب نظرتون این تبخاله لب اجیم زده ؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

آها ممنون

یعنی ب نظرتون میدن یا خبری نیس

سلام گلم میگم این سبد کالا ک ب دوقلوها میدن شما گرفتین الان یا ن.آخه اون ماه ما گرفتیم.ولی ندیدم این ماه اعلام کنن؟؟

من بچه بودم خیلی تبخال میزدم نمیدونم چرا

تبخاله

نه قارچه تبخال نیست

وازاین بزن

انگار با چیزی بریده

عزیزم آبجیت چند سالشه

اینه

تصویر

بله انگار ولی یه قاشق استیل بذار یخجال یخ بزنه بذار روش رفع میشه

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان آرامش😘❤️ مامان آرامش😘❤️ ۱ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی