خانما چن روزیه بچم زیاد خودشو سفت میکنه بعد من دردم میگیره این طبیعیه؟؟؟

۸ پاسخ

به دکترت بگو گلم
ولی برای منم الان یکی دو روزی هست اینطوری میکنه
شیاف استفاده میکنم استراحت میکنم بهتر میشه

اگه شکمت هی شل و سفت میشه و درد داری بهتره بری دکتر انقباضه بهت شیاف و امپول میده و معاینه میکنه دهانه رحمت باز نشده باشه

منم اینجوری میشم دکتر میگفت احتمالا انقباضه برام‌شیاف نوشت یک شب درمیان استفاده میکنم

به دکترت بگو احتمالا برات شیاف یا آمپول بنویسه ، چون اینا انقباضن

انقباضه عزیزم منم دارم شیاف بزار استراحت بیشتر کن

کلی جنس جدید نوزادی واسه تو راهی های نازتون اوردیم
همه با کیفیت عالی و صد در صد پنبه
همه قیمت لباس تو کانالمون موجوده

یه عالمه مامان عضو هستن خرید کردن و از خریدشون راضی بودن


ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

شکمت رو چرب کن با روغن زیتون

سلام عزیزم انقباضه میگم ک شیاف میزاری؟

سوال های مرتبط