۵ پاسخ

من نذاشتم
بله
خیر
ی ذره

من گذاشتم راضیم کار خاصی نکردم فقط بعدش رفتم سونو یک دوره چرک خشکنم ماما برام نوشت

من یادم نیست اما خیلی خوبه ختما بزار راحت میشی

من پرسیدم گفت روز دوم پریودی باید بزاری در حد پاپ اسمیر درد داره

من گذاشتم فقط خیلی حواست باشه جای خوب آیودی خوب بزاری من یه جا گذاشتم نخش پلاستیکی بود موقع رابطه اذیت میکرد

سوال های مرتبط

مامان ستیا مامان ستیا ۳ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۲ سالگی
سلام مامانا
وقتی دخترم ۹ ماهش بود،من برای جلوگیری آیودی گذاشتم افتادم به درد و خون ریزی و رفتم سونو و معاینه گفتن بافت رحمو پاره کرده بعد جا گذاری شده و کارم کشید به جراحی و یه شبانه روزم بستری بودم!
اون موقع دکترم گفت آیودی سایز درست نبوده که برات گذاشتیم و یه آیودی سایز درست برام خودشون تهیه کردن و گفتن هروقت تصمیم داشتی بیا بذاریم برات،به نظرتون این ریسکو بکنم آیودی رو برم بذارم یا نه ؟ ممکنه بدنم واکنش نشون بده مثل سری قبل؟
من الان قرص سیبل میخورم برا تنبلی تخمدان و جلوگیری،بدنم مقاومت به انسولین داره و خون پریودیم درست دفع نمیشه و تنبلیم باید درمان درستی براش پیش بگیرم دارم میرم مجدد پیش دکتری که طول بارداری و زایمانم پیشش میرفتم به نظرتون آیودی رو برم بذارم یا این ریسکو نکنم دوباره برام مشکل ایجاد بشه،چون واقعا نمیخوام سر یه سهل انگاری مجدد باردار بشم میخوام راه قطعی تری رو دنبال کنم! شما راه بهتری جز آیودی میشناسین؟
پ.ن.عکس تزئینی
مامان 😜پارســــــا😜 مامان 😜پارســــــا😜 ۲ سالگی