من نذاشتم
بله
خیر
ی ذره
من گذاشتم راضیم کار خاصی نکردم فقط بعدش رفتم سونو یک دوره چرک خشکنم ماما برام نوشت
من یادم نیست اما خیلی خوبه ختما بزار راحت میشی
من پرسیدم گفت روز دوم پریودی باید بزاری در حد پاپ اسمیر درد داره
من گذاشتم فقط خیلی حواست باشه جای خوب آیودی خوب بزاری من یه جا گذاشتم نخش پلاستیکی بود موقع رابطه اذیت میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.