۶ پاسخ

مامانا اینجا آردن ابی رو خیلی تعریف میکردن من همیشه ماستلا میزدم ولی آخرین بار آردن آبی خریدم واقعا عالیه

سودو کرم عالیع

زردشو داشتم عالیع

فقط کالاندولا ولی به شرط اینکه زیاد بزنی و دستو دلباز .و هر یک ربع تمدید کنی

نه من خریدم فایده نداش

ببین پماد مینو بخر عالیه با روغن ماهی درس شده رو دستش نی قیمتشم خوبه

سوال های مرتبط

مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان پناه و پروا👧🏻 مامان پناه و پروا👧🏻 روزهای ابتدایی تولد