مامانا کرم رفع سوختگی و پیشگیری سوختگی چیا میزنین؟

۷ پاسخ

سودو كرم گرفتم براي سوختگي راضيم

من هم سودو کرم گرفتم هم پیشگیری از سوختگی چیکو ایتالیایی،البته سودوکرم زیر ۲ماه ممنوعه،از طرفیم بیشتر از ۳روز زدن نه تنها خوب نمیکنه بلکه پوست رو نازکتر میکنه
هم کالاندولا ولی به پیشنهاد ۲تا از مادران پماد سوختگی آردن رو از داروخانه گرفتم خیلی خیلی بهتر بود راضی تر از باقی بودم

کالاندولا خیلی خوبه

سوختگی هیدروکورتیزون و کاوتریمازول چون دونه هم میزنه،پیش گیری هم ماستلا ۱/۲/۳…و‌ سودوکرم

آلفا خوبه

کالاندولا عالیه

فیروز

سوال های مرتبط

مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان دختر نازم🩷 مامان دختر نازم🩷 ۱۱ ماهگی