سودو كرم گرفتم براي سوختگي راضيم
من هم سودو کرم گرفتم هم پیشگیری از سوختگی چیکو ایتالیایی،البته سودوکرم زیر ۲ماه ممنوعه،از طرفیم بیشتر از ۳روز زدن نه تنها خوب نمیکنه بلکه پوست رو نازکتر میکنه
هم کالاندولا ولی به پیشنهاد ۲تا از مادران پماد سوختگی آردن رو از داروخانه گرفتم خیلی خیلی بهتر بود راضی تر از باقی بودم
کالاندولا خیلی خوبه
سوختگی هیدروکورتیزون و کاوتریمازول چون دونه هم میزنه،پیش گیری هم ماستلا ۱/۲/۳…و سودوکرم
آلفا خوبه
کالاندولا عالیه
فیروز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.