نه بابا اونقد به زور ندارع کخ
ن منم خیلی درد میکنه واقعا فکر میکنم شکسته ولی نه اوکی هس
نه بعید میدونم دنده بشکنه ولی دردش زیاده،من الان ۴روزه بخاطر ضربه نی نی دندنم درد گرفته و بسختی میخوابم
نه گلم امکان نداره
چقددددددر دلم واسه حاملگی تنگ نشده 😀 اصلا دلم نمیخواد به اون روزا برگردم
من یکم که بیشتر میشینم یا می ایستم دندم میخواد بشکنه فقط😭😭
😁رستم مگه اونقدر قدرت نداره که
نه بابا چ شکستنی واسه من شبانه روز پاهاشو رو دنده هام فشار میده نفسمو میگیره عادی شده دیگه
امکامش هست ولی خیلی خیلی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.