۹ پاسخ

نه بابا اونقد به زور ندارع کخ

ن منم خیلی درد میکنه واقعا فکر میکنم شکسته ولی نه اوکی هس

نه بعید می‌دونم دنده بشکنه ولی دردش زیاده،من الان ۴روزه بخاطر ضربه نی نی دندنم درد گرفته و بسختی میخوابم

نه گلم امکان نداره

چقددددددر دلم واسه حاملگی تنگ نشده 😀 اصلا دلم نمی‌خواد به اون روزا برگردم

من یکم که بیشتر میشینم یا می ایستم دندم میخواد بشکنه فقط😭😭

😁رستم مگه اونقدر قدرت نداره که

نه بابا چ شکستنی واسه من شبانه روز پاهاشو رو دنده هام فشار میده نفسمو میگیره عادی شده دیگه

امکامش هست ولی خیلی خیلی کم

سوال های مرتبط