۴ پاسخ

کدوم دکتر رفتی عزیزم
برای چه کاری میخای انجام بدی؟

کار خاصی نمیکنن امپول و قرص میدن برا تقویت کیفیت تخمک ، تا وقتی تخمک رشت کنه و ازادسازی میدن و اسپرم و تزریق میکنن

نه سونوگرافی میکنه بعد لتروزول میده آمپول میده میری استفاده میکنی میگه فلان روز بیا میری میگه سایز فولیکولات اینه بعد آمپول آزاد سازی میدن میزدی بعد روزی ک گفتن انتقال میدی

هیچی سونو واژینال می خواد بکنه

سوال های مرتبط

مریم مریم قصد بارداری