خانوما دخترم از ظهر پی پی نکرده بد نیست؟

۶ پاسخ

عزیزم سر دختر اولیم تجربه کردم دقیقا از یک ماهگیش کم کم پی پی هاش کمتر شد و اینکه این زور زدن هم دکتر گفت بخاطر اینه که داره یاد میگیره یه کم هم به کولیک مربوطه سعی کن شکمش ماساژ بدی البته قبل شیر خوردن

خواهر چه توقعی داری از بچه.همچین میگی تا ظهر نکرده انگار ده روزه.کم میشه خوب.بچه ی من هر ۴روز یه بار میکنه

عزیزم کم کم دیگه کمتردستشویی میکنن شاید بشه روزی یه بار دیگه وزن میگیرن اون اوایلشون که تندتند دستشویی میکنن

تا ۷ روز هم طبیعیه که شکمش کار نکنه

ن مگه قراره هی پی پی کنه

وای نه چرا بد باشه
خوب سیر شیرش کنی

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی