۲۰ پاسخ

این کاناله تو روبیکا رو پیدا کن عالیه هم ایده داره هم برنامه میده هم یه کتاب داره پر از تنوع غذایی قیمت هاش هم همه خوبه
@komaki_koudake_man

تصویر

اگه بچع اوکی باشه ومشکل رفلاکس حساسیت ب پرتیینو این داستانا رو نداشته باشه درستش اینه ۶ ماهگی چون دستگاه گوارش و اینا امادگی برای هزم غذارو داره کمتر از ۶ ماهگی زوده عزیزم

اصلش از۶ماهگیه
اونایی ک از ۴میدن یا با تجویز پزشک بوده بخاطر وزن و رشد کم یا رفلاکس
بعضیا دلبخواهی زود میدن

هر دکتری ی نسخه میپیچه اگر شیر خودت و میخوره بهتر۸ تا پایان ۶ ماهگی شیر مادر بخوره

عزیزم دکتر پسر من گفت همه چی اوکی چون شیر خودت و میخوره بخاطر اینکه خسته نشی غذا بده

من ن رفلاکس داش ن وزنش کم بود از ۴ ماهگی دادم راضیم از پوره شروع کردم ک شیرینی طبیعی دازه و زود هضم تره
پوره کدو حلوایی
پوره هویج
پوره سیب
پوره گلابی
پوره نخود فرنگی
پوره بروکلی و…

بله دکتر دختر منم گفت رفلاکس‌نمیتونه دلیل بر زود شروع کردن غذا باشه معده بقدر کافی هضم نمیتونه بکنه که رفلاکس میکنه تو بهش غذا میخوای بدی بدترش کنی!‌ نذاشت که... تازه تازه اجازه داده ی چیزایی بدم ب لنا

بهداشت خیلی چیزا میگه تو توجه نکن😂من رفتم میگه پایان شیش ماهگی باید با کمک بشینه نه ماهگی بدون کمک در حالی ک من بچه نه ماهه میبینم میخا بیوفته سرپا

من از هفته دوم ۴ ماهگیش دادم هیچی نمیشه بهداشت میگه تو کم کم شروع کن

ما به کانال داخل روبیکا و اینستاگرام داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@

بذار بعد از واکسن شش واهگی

منم فرنی و حریره و هویج و سیب زمینی دادم اومدم یه روز موز دادم با فرنی یبوست شد گفتم دیگه ندم تا ۷ ماهگی

اگر بچت مشکلی نداره از پایان ۶ ماهگی بهترین زمانه

وزن بچم کمه دکتر گف 5 تموم شد برم مطب

اینجا رو ول کن، دکتر پسر منم گفت پایان ۶ ماهگی

من ک پایان 5 ماهگی بهش کمکی میدم دکتر بگه یا نگه

عزیزم عجله نکن منم از پایان شیش ماهگی شروع کردم زیر شیش ماه هنوز توانایی هضم غذا ندارن ممکنه مشکلات گوارشی بگیرن یا آلرژی پیدا کنن مقالات معتبر بخون یا از هوش مصنوعی سوال کن یا از دکتر سوال کن هرکاری که همه میکنن که خوب نیست

پسر من چون ۳۵ روز هیچی وزن نگرفته بود آزمایش خون و ادرارش هم سالم بود دکتر گفت غذا رو شروع کنم که شکر خدا وزن گرفت یکم بعد غذا

اگه بچه مشکلی نداره از ۶ ماهگی
اگه مشکل وزن و ربفلاکس و.. دارا بسته به نظر پزشک زودتر هم ممکنه شروع بشه

دکتر دختر من گفته از ۵ ماه و نیم

سوال های مرتبط