من لباس سایز صفریه ۱۹تیکه گرفتم یه پنج تیکه ویه سرهمی چند دست سایز ۱و۲خریدم هدیه هم خانواده درجه یک لطف داشتن خریدن چند دست سایز ۲و۳خودمم خریدم سه چهار دستی دیگه واسه پاییز وزمستون سرهمی دوسه تا خریدم پیراهن هایدخترونه جینگول چهار پنج تا خریدیم پتو دور پیچ واسه زمیتون بافت داخل خز گرفتم سرویس خواب مسافرتی گهواره شیشه شیر دکتربراون .پستونک اونت اورتودنسی.ظرف غذا لیوان اب خوری ،جورای ۷یا۸جفت روسری واسه نوزادیش وکلاه جدا گرفتم چوب لباسی و گیره مو هد بند پاپیونی واز این چیرای جینگول گرفتم،قنداق چسبی خوشک کندستمال دور دهنشو تمیز کنیم،ناخن گیر ،دندونی،فلاسک واسه ابجوش،دارو خوری ،فین گیر،پیش بند سبد واسه لباس چرکاش و سبد واسه کوچیک واسه خرتو پرتاش،برس وشونه وپوره خوری، شوینده هاش و پوشک سایز صفر.ساک لوازمش واسه بیمارستان.واسه خودمم پد سینه وشورت یه بار مصرف وپوشک بزرگ واسه بیمارستان
یه سرویس 12تیکه سایزیک دو دست سایز ۲
رامپر چهار تاسرهمی سایزیک تا۳یه دست کراپ شلوار یه کراپ دامن .پتو دورپیچ.سه تاپستونک.یه پتو دیگ واسه استفاده تو خونه.یدونه سرهمی خز دار سایز ۳.سرویس چهار تیکه کیسه خواب وغیره.۸جفت جوراب 🤭 وساک نوزادی.هنوز کلی از خریدارم مونده
من تقریبا همه چی خریدم
تقریبا ۱۰،۱۲دست لباس خریدم کلا تا ۷،۸ماگیش و خریدم چون مشخص نیست جثه اش چقدر باشه .سایز صفر با توجه به تجربه دوستام و آشناها کلا ۳دست گرفتم ،سایز ۱ هم ۳،۴دست بقیه رو رندوم خریدم .
شیشه و پستونک و لیوان و داروخوری ،پوره خوری گرفتم .شیشه یکی دکتر براون متوسط گرفتم یکی هی اور شی
لوازم بهداشتی و کامل گرفتم همه رو جیکو گرفتم میخواستم ماستلا بگیرم واقعا خیلی گرون بود ،همین چیکو هم گرون بود ولی ماستلا خیلی گرونتر بود.
تخت و کمدش اینارو گرفتم
پتو،دورپیچ،دستمال خشک کن ،جوراب،پیش بند نخی تا دلت بخواد که لباساش خراب نشه ،زیرانداز تعویض ،کیف برای جابجایی لوازم
سرهمی هایی که گرفتم اکثرا کلاه داشتن کلاه نخریدم
کالسکه و کریر نخریدم چون یکی از دوستام کاملا نو داشت ازش میگیرم
صندلی غذا ،صندلی ماشین اینارو گرفتم
پتو و تشک و ایناش مونده
ظرف غذاش مونده
یه سری لوازم دیگه خرده ریزم مونده ولی من لوازم عمده اش و خریدم .
لامصب سیسمونی خریدن اینجوری که آدم خرید هیجانی میکنه همه چی دوست داره بخره 😁
من سایز صفر نخریدم چون واسه بچه اولم خریدم تنش نشد چون چهار کیلو بود و اینکه سایز کوچیک نمیخرم زیاد چون بچه زود رشد میکنه
من لباس سایز 0 دو دست سایز1 سه دست سایز 2 بیشتر خریدم وسایل هم که بسته به نیازه خودت و نی نی باید خرید کنی من مثلا شیشه شیر تو سه سایز - پستونک - دندان گیر - عصاره خوری - سرلاک خوری - ظرف غذا - قابلمه نوزاد- اسانشور - وسایل شوینده - برس شست و شو شیشه شیر - تب سنج - پواربینی - سوهان برقی و ناخن گیر - برس- صندلی ماشین - کریر - صندلی غذا- رخت خواب دم دست و....... خریدم البته هنوز یه سری وسایلش مونده هرچی میخری یه چی کمه 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
من ۴ دست اینا سایز ۰ خریدم و یه کاپشن برای زمستونش که تقریبا ۵ ماهش اینا میشه تا یک سالگیش تنش میشه و چند تا دستم بعد تعطیلات میرم میخرم باز
سایز صفر هم اصلا نمیخرم
چون صفر برا بچه ۲کیلویی خوبه و من مطمئنم بچم ۲کیلویی نمیشه 🫢🫢
من فعلا یه دونه سرهمی سایز ۱
۲تا سرهمی سایز ۲
و یه ست سرهمی بیمارستانی گرفتمه
ولی باید یکی دو دست بلوز و شلوار هم بگیرم
من سایز صفر کم خریدم چون میگن بچه زود رشد میکنه کلا دو دست خریدم
وسایل هم فقط واجب هارو خریدم
من از سایز ۰-۱-۲ هرکدوم سه دست گرفتم
من سایز ۰ و ۱ و ۲ هر کدوم دو دست خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.