۲ پاسخ

دو وعده

والا مال من ثبات نداره چون شیر و بیشتر از غذا دوس داره غذا هم جز فرنی و حریره بادام هیچی نمیدم که اون دوتا رو هم اصلا دوس نداره و نمیخوره
ولی سعی میکنم در روز سه وعده غذا بدم هر بار ۴ قاشق مربا خوری

سوال های مرتبط

مامان اَبرا خانوم مامان اَبرا خانوم ۱ سالگی
مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی