من از نان1 راضیم
باید خودت یکی یکی بخری امتحان کنی
یبلاک ببین بهش میسازه بده
نان هم خوبه اپتامیل عالیه
البته اگه پیدا شن تو این مملکت گ و ه
نان و گیگوز نساخت بش الان سوپرامیل میدم خوبه
من ببلاک از همون اول دادم همونم ساخت همونم میدم
باید ببینی بهش چی میسازه بچه ها فرق دارن باهم
باید ببینی چی میسازه بهش
من اول نان میدادم بعد نانar الان اپتامیل ha
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.