خانم شیر خشک چی خوبه

۶ پاسخ

من از نان1 راضیم

باید خودت یکی یکی بخری امتحان کنی
یبلاک ببین بهش میسازه بده
نان هم خوبه اپتامیل عالیه
البته اگه پیدا شن تو این مملکت گ و ه

نان و گیگوز نساخت بش الان سوپرامیل میدم خوبه

من ببلاک از همون اول دادم همونم ساخت همونم میدم

باید ببینی بهش چی می‌سازه بچه ها فرق دارن باهم

باید ببینی چی میسازه بهش
من اول نان میدادم بعد نانar الان اپتامیل ha

سوال های مرتبط

مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی
مامان روناز مامان روناز ۴ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۶ ماهگی
مامان مهدیس و سوگند مامان مهدیس و سوگند ۱۶ ماهگی