۳۶ هفته ۳ کیلو
دخترم ۳۸۰۰گرم بود
۳۲۰۰بچه اولم ۳۷۰۰بچه دومم وسزارین
۳۸۰۰
۳۳۵۰ پسرم
3300بود آقا ایلیا
طبیعی دکترا نامه سزارین ندادن بیمارستان هم رفتم هر چی گفتم سزارین میخوام کنم گفت نه طبیعی باید زایمان کنی خیلی اذیتم کردن
۳۰۵۰ بود
من دوست دارم نهایتش 3کیلو بیشتر نشه تا اذیت نشم، بعد زایمان خودم تپلیش میکنم
پسرم چهارکیلو
دخترم ۲۵۱۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.