۶ پاسخ

دندون در میاره شاید؟
گرمش نیس؟ یا پاش نسوخته؟
انشالله آروم بشه

طفلک بخاطر دندون اذیته تقصیری هم نداره
باید استامینوفن بخوره

متنفرم از بچه های نق نقو پسر اولم زندگی برام نذاشت الان ۴سال ونیمشه هنوز ک هنوزه خون ب دلم میکنه فراری شدپ از هرچی بچس

من هرموقع خیلی اذیتم میده استا میدم

اگه داره دندون در میاره بهش استامینوفن بده

خودتو بزن بخواب ببین شاید جواب داد

سوال های مرتبط