آره همه زیرمیزی میگیرن اکثرشون زنگ زدم ۲۵تومنه...بیمارستان نیمه خصوصی ۵۰ خصوصی نزدیک ۱۰۰
عزیزم هزینه اضافی میدی و سزارین میشی
چیز سخت و دست نیافتنی ک نیست
اختیاری میتونی بشی
منم اولی طبیعی بود دومی سزارین باید پول بدی
چی میشه من سزارین نشم. طبیعی خدا قسمتم کنه
خب میتونی دیگه
چی میشه منم اولین بارداریمه سزارین بشم🤧🤧🤧🤧
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.