۵ پاسخ

مبارکه
کاش زیرش یک پارچه سفید یا یک رنگ دیگ پهن میکردی قشنگ میشد

ماشالله تپلی .

یه روز از پسر من کوچیکتره 😊

سلین منم فردا 3ماه میشه

البته ۶تیر دوماه میشه😜🥰

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۱ ماهگی
مامان پسته پسر👶🏼🩵 مامان پسته پسر👶🏼🩵 ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی