۳ پاسخ

عزیزم بهترین راه این هست که از کیت تخمک گذاری استفاده کنی

معمولا ده روز بعد پریودی باید کیت بزنی شما ک تنبلی داری حتما باید سونو وازینال بری زمانی ک کیت زدی لبینی تخمکت کی ازاد میشه توزمان تخمک گذاذبت باید باشه ن قبلش

دقیق نمیدونم
ولی یادمه قبلا گوگل میچرخیدم
نوشته بود یه هفته بعد پریودی
روز تخمک گذاری
بعد پریود سریع اقدام کنید دختر میشه

سوال های مرتبط

مامان دخی🦋پسری🐣 مامان دخی🦋پسری🐣 ۳ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته دوازدهم بارداری
مامان نون خامه ایی مامان نون خامه ایی ۳ سالگی