عزیزم بهترین راه این هست که از کیت تخمک گذاری استفاده کنی
معمولا ده روز بعد پریودی باید کیت بزنی شما ک تنبلی داری حتما باید سونو وازینال بری زمانی ک کیت زدی لبینی تخمکت کی ازاد میشه توزمان تخمک گذاذبت باید باشه ن قبلش
دقیق نمیدونم
ولی یادمه قبلا گوگل میچرخیدم
نوشته بود یه هفته بعد پریودی
روز تخمک گذاری
بعد پریود سریع اقدام کنید دختر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.