من با تجویز دکتر دادم طعمش تلخ هست ولی واسه گوارشو اینا عالیه دکتر گفت واسه شما تلخه واسه بچه ن تا ۱سالگی بهش دادم دیگ گفت نده ولی خیلی خوب بود
کامفورت برای بچه هایی که مشکل گوارشی و نفخ دارن
من ببلاک کامفورت دادم به بچم با تجویز دکتر ولی بعد دو سه بار خوردن پس میزد و نخورد کلا چون خیلی مزه تلخ بدی داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.