۳ پاسخ

منم دارم بهش میدم نصفشو تا حالا دادم رو‌موهاش احساس میکنم تاثیر داشته

اره خوبه .

من به پسر بزرگم دو دوره دادم اره خیلی خوب بود و قدش رشد کرد

سوال های مرتبط

مامان عسلچه😍😍😍 مامان عسلچه😍😍😍 ۴ سالگی