عزیزم من دو تا بچه قبلیم رو 10 ماهگی گذاششتم
اما این اخری رو واقعا دستااام جون ندارن بغلش کنم پسرمم همش بغل میخاد روزی 10 دقیقه با کمتر میزارم داخلش چون نه ب نهار میرسم ن ظرف ن وارای خونه
میگن زمانی از روروئک استفاده کنین که بچه بتونه وایسه که تو روروئک رو پنجه پا راه نره
من شنیدم روروئک واسه رشد بچه خوب نیست باعث میشه تکاملش دچار مشکل بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.