مامانا از روروئک کی استفاده کنم ؟

۳ پاسخ

عزیزم من دو تا بچه قبلیم رو 10 ماهگی گذاششتم
اما این اخری رو واقعا دستااام جون ندارن بغلش کنم پسرمم همش بغل میخاد روزی 10 دقیقه با کمتر میزارم داخلش چون نه ب نهار میرسم ن ظرف ن وارای خونه

میگن زمانی از روروئک استفاده کنین که بچه بتونه وایسه که تو روروئک رو پنجه پا راه نره

من شنیدم روروئک واسه رشد بچه خوب نیست باعث میشه تکاملش دچار مشکل بشه

سوال های مرتبط

مامان رایمُن کوچولو مامان رایمُن کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان سورنا 💙 مامان سورنا 💙 ۱۲ ماهگی
مامان رقیه خانوم🍬 مامان رقیه خانوم🍬 ۱۴ ماهگی
مامان مهدیار 🩵👣 مامان مهدیار 🩵👣 ۱۱ ماهگی