۴ پاسخ

دختر من همینه وزنش۴۹۰۰بود دوماهگی دکتر گفت بیشتر نده برا رفلاکسش

بستگی به وزنش تولدش داره

۷۰بده ن وزنش خوبه من ۵کیلوه پسرم
گلم وزن تولدش چند بود

دختر منم همینه ولی وزنش ۴۹۰۰

سوال های مرتبط