۶ پاسخ

دقیقا پسر منم همینجوری شد، بعد از خوردن شیر که میخواستم اروغش رو بگیرم یا بعد از اروغ، بالا میاورد
بردمش دکتر گفت رفلاکس داره باید شیرخشکش عوض بشه

زیاد میدادی دختر من هنوز دوساعتی ۶۰ تا میخوره ۳ ساعت بشه ۹۰ تا میدم

بدم نیس خوب میخوره.زیاد نگران نباش.یا از شیر خوشش نمیاد میتونی عوضش کنی.یا مثل برادر زاده من از شیشه شیر متنفر شده.دکتر ب برادر زادم گفته بود تو خواب بدید بخوره شیشه شیر رو نبینه منتهی یذره سرشو باید بالاتر بگیری که خدایی نکرده نپره تو گلوش

تازه الان داره به اندازه میخوره انگار

۹۰سبی سی زیاد نیست؟
دکتر به من گفت هردو ساعت ۶۰تا
ببخشید میپرسم وزن بچه ت چقدره خوبه الان؟چون منم شیر خشک میدم نگران وزنشم

عزیزم 60 سیسی هم کم نیست خوبه

سوال های مرتبط