سه ماهگی زوده برای فرنی
وقتی وارد شش ماه شد باید بدی
این کاناله تو روبیکا رو پیدا کن عالیه هم ایده داره هم برنامه میده هم یه کتاب داره پر از تنوع غذایی قیمت هاش هم همه خوبه
@komaki_koudake_man
ما به کانال داخل روبیکا و اینستاگرام داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@
صبرررررر کن با شیر نخوردنش بساز خیلی زوده الان
بخدا ک کمتر بچه من نمیخوره
دختر من ۲ شب تا ۱۲ یا ۱ ظهر هیچی نمیخوره اگه بدم توف میکنه
از ظهرم تا اخر شب باید خوابش کنم بدم ۱۵ تا پیمانه میخوره گاهی هم کمتر
سه ماه خیلی زوده
س ماهه😐
عزیزم سه ماه خیلی زوده
یکم آرد برنج همراه آب باقاشق باز میکنی یک قاشق آرد برنج میریزی 4,تا آب بریز بزار روی گاز هم بزن تا قوام بیاد بعد نوش جان شیره بادام هم بگیر بریز داخلش قوت بگیره
زود نیس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.